Spunk - Facebook Generacija (Official video)



Prva numera sa prvog albuma "System Error" iz 2017. godine. Spot za pesmu Facebook Generacija je snimljen početkom još 2015. godine u Sremskoj Mitrovici, u prostorijama ZKSa, a montiran krajem 2017.godine. Glumci: Lazar Barać i Tibor Geci. Organizacija, tehnička podrška: Anđelka Marić Režija i scenario: Spunk Kamera: Veselin Miljković Montaža: Nikola Formann Veliko hvala svima koji su učestvovali na spotu, i dali svoj doprinos: Denis Radovanović, Teodora Mataruga, Gordana Geci, Siniša Božjaković, i mnogi drugi. Spunk: Dimitrije Beljanski - vocal, guitar Igor Lamešić - solo guitar, back vocal Aleksandra Marić - Bass Damir Tirić - Drums https://www.facebook.com/BendSpunk/ https://spunkband.bandcamp.com/ Tekst: Ufurane Klinke, bahata dečurlija zavisni od lajkova - Fejsbuk generacija. Sami sebi dovoljni, svu su pamet popili misle da su najbolji, iz pelena su izašli. Ja tebe ne poznajem, ti mene ne poznaješ. Nikada se nismo sreli, nismo ni poželeli. Fejsbuk generacija - gomila glupih statusa istih fotografija, besmislenih ciljeva. Fejsbuk generacija, prepuna je klovnova pozera i robota, i na glavu mi se popela. Ja tebe ne poznajem, ti mene ne poznaješ. Nikada se nismo sreli, nismo ni poželeli.


Comentários